söndag 12 maj 2013

Uppdatering!

Gudars så dålig jag blivit på att blogga känner jag!!?
Har alldeles för mycket annat i huvudet och runt omkring mig just nu så jag har inte haft tid helt enkelt och det känns faktiskt bra!
Livet är bra just nu :)

Hur gick det Mimosa då? Senaste inlägget var ju om hennes lilla incident..
Det blev två dygn på Skogsby Djurklinik med röntgen, dropp och magsårsmedicin.
Förmodligen hade avmaskningskuren utlöst det hela och pajat något i hennes lilla mage, tydligen händer det ibland..
Otäckt var det iaf men nu är allt bra igen.
Väntar på fakturan som inte kommer vara rolig..
Det kom ju extra olägligt med extrautgifter nu när jag knappt jobbat något och inte vet hur jag ska klara alla fakturor i slutet av maj som det är redan nu så.. Hm...
Det får lösa sig helt enkelt, som det brukar. Sånt här kommer ju alltid olägligt oavsett tid och det viktigaste är att Mimsan är ok igen.

I övrigt så har träningen hamnat lite i skymundan när jag jobbat på Rabalder fredag-lördag och annars njutit av solen, umgåtts med nära och kära, haft mjukglasspremiär, matat ankor med Algot, pussat Malte och druckit lite vin :)
Har lärt mig massor på jobbet eftersom det varit storhelg och mkt folk i stan så jag slängdes in i högtryck med en gång typ!
Det är så en lär sig har jag hört ;)
Jag har haft det riktigt bra helt enkelt!

I morgon jobbar jag på E&W mellan 11-15 och det ser jag fram emot, det finns ju så sjukt mkt fint att jag blir galen!
Alla extrapengar är välkomna!
Efter det blir det till att packa inför resan på tisdag! Känner att jag inte riktigt tänkt igenom vad jag ska ha med..
Fast vadå? Jag kommer ju bara ligga på stranden, vid poolen eller sitta i någon bar med en härligt fruktig drink och ha det bra hela dagarna :)
Behöver bara bikini (som jag köpt mig två nya), mina favoritshorts, någon skön klänning och ev någon varmare tröja till kvällen.
That's it!























Inga kommentarer: