lördag 18 maj 2013

Sjuk på semestern..?

Det är dag 3 i Arguineguin och jag vaknar med halsont och känner mig febrig, toppen!
Hittills har mkt gått emot mig fysiskt..
Började resan med att åka på en jävla mellanblödning (jag vet att ordet låter blä och det är det!!) som jag aldrig annars får!!?
Självfallet ska jag under min första semester på många åka på det, plus en blåsa på tandköttet och nu förkylning..
Well well.. Gnäll och gnäll ;)

Annars har det iaf varit bra trots att vi inte haft toppenväder hittills, det ska tydligen vända imån enligt rapporter.
Vi har haft sol varvat med moln sedan vi kom och idag tycks det bli riktigt shoppingväder så det blir till att åka med Dominique till en stor outlet, jag och brudarna!

Igår gjorde vi ett besök (försök?) vid Amadores Beach som är så vackert men det blev snabbt mulet så vi blev bara där några få timmar så barnen fick bada i havet och jag med!
Väl tillbaka vid hotellet så sken solen och vi kunde spendera några timmar vid poolen och få lite härlig bränna ;)

Kvällen spenderade vi på ett shoppingcenter där det visades fotboll på
storbild på ett tak med en härlig utsikt :)












2 kommentarer:

sandra sa...

Stranden som är på bilden, är det straden som är precis vid hotellet? :)

Emelie sa...

Nej det är Amadores beach :) Underbart vacker strand