torsdag 4 juli 2013

Blondie, dubbla pass och strandhäng i dubbel bemärkelse

Borde verkligen sova men är uppe i varv efter kvällspasset på GT..
Jobbade idag först 13-19 på Rabalder för att sedan strax innan 19.30 entra ett mer än fullsatt GT!!
Allsång och jippo på torget så det var så mkt folk!! Bara att hugga i och springa sig svettig!
Nu värker mina fötter..
Men kul var det!

Imån Rabalder till 15 för att sedan få sjunka ner i frisörstolen under några timmar :) 
Time to get even more blonde ;)
Tänker be om extra lång tvätt och huvudmassage, skulle vara nice..
Efter det hoppas jag att jag åker raka vägen hem och bara tar det lugnt, lägger mig tidigt för en gångs skull.
Jobbar dubbla jobb både fredag och lördag så det blir långa dagar och nätter.
Ledig söndag och måndag dock! 
Söndag tänkte jag ta mig ett litet strandbesök och ett Strandbesök ;) 
Någon som är på? ;) 

Kom igen! Festa med mig!


Inga kommentarer: