onsdag 24 juli 2013

Supersömnigt

Sitter i skrivande stund på GT och ser mina kära kollegor springa sig svettiga :)
Har precis käkat lite special och försöker nu vakna med hjälp av en latte..
Har jobbat på Rabalder idag och ska strax gå på ett pass till där borta.
Totaldeckade i typ 1,5 timma förut, kände mig febrig och allmänt slut men nu känns det bättre igen! Tänk va lite sömn någon gång ibland kan vara bra!
Borde kanske göra det lite oftare? Sova menar jag ;)



Annars är det jobb nästan hela veckan på Rabalder som gäller, långa dagar blir det.
På GT kommer jag inte jobba förrän torsdag nästa vecka som tidigast, känns så konstigt..?
Innan jobbade jag dubbelt hela tiden men nu hinner jag inte när dagarna blivit längre på Rabalder.. Lite synd men i augusti sen blir det nog mest GT hela tiden då tjänsten på Rabalder går ut.

Sommaren går ju mot sitt slut och det börjar så smått ge mig lite ångest..
Vad ska Emelie Kristina Augusta Petersson göra i höst?
Ska hon någon gång bestämma sig för vad hon vill? Ska hon någonsin få ett jobb där hon trivs så pass att hon blir kvar i flera år?
Vill hon plugga i höst? Nej!
Vill hon flytta i höst? Nja.. Beror på vad som erbjuds och hur far away..
Flytta från Den lilla Gula ska hon iaf göra så dags att leta lgh!
Någon som vet om en ledig 1:a alt 2:a, fräsch och fin och relativt centralt belägen? Säg ifrån isf.

Nu är det dags att jobba igen.
Pöss!




Inga kommentarer: