torsdag 10 oktober 2013

Det bra fortsätter!

Vet att det varit mkt tjat om bra dagar hit och bra dagar dit denna vecka men så har det varit!
Det är ju fantastiskt att det kan vara så ibland!
Idag toppade veckan hittills då jag jobbade min andra torsdag ihop med Hasse på Badhuset.
Kl 04.45 ringde klockan och 05.45 var jag på plats, pigg och glad!
Vi gick tillsammans igenom alla morgonrutiner som att starta upp datorer, maskiner, plocka upp bottensug och ta vattenprover mm.
Mkt intressant och inget krångel alls :)
Jag lärde mig även backspolning där vi gör rent olika filter till de olika poolerna och var med under två badgrupper varav jag hade kommandot i den senare gruppen. Fick ha samling, hålla i lekar och andra övningar :)
Supergulliga och glada barn!
Tror det gick riktigt bra, det kändes så!

Efter det hade jag och Hasse lite tid över för egen lek så han gjorde några test på mig.
Bland annat simma 100m, sen 50m med boj och sen 50m med boj plus Hasse.
Fick även simma 25m med boj, dyka ner 3,5m och plocka upp en docka för att sedan "bogsera" tillbaka Hasse i bojen 25m. 
Simma 12,5m under vatten osv, massa lek helt enkelt ;) Kul!
Lärde mig verkligen massor idag och detta jobb känns som klippt och skuret för mig om jag ska vara ärlig!
Så fina kollegor, jobb med vuxna och barn, mkt fysiskt arbete iom såväl träningspass som städning, kioskservering, kallskänk och mkt mer.

Jäklar vilken form jag kommer vara i till beachen 2014 ;) hehe



Inga kommentarer: