lördag 12 oktober 2013

Crossfit Kalmar!

Vilken dag det har varit! 
Så många fantastiska intryck och människor!!

Klockan halv sju ringde väckarklockan och det var snart dax för mig farsgubben och Jens att dra in till Kalmar för att heja fram Marie under tävlingen i crossfit.
Klockan 9 körde hon sin första wod och om jag minns rätt så blev det totalt 5st och hon var grym i alla, såklart!
Hon kom på 2aplats av tjejerna, sjukt bra!
Jag blev nästan stolt och rörd vid ett flertal ggr ;) Som om jag hade något med hennes prestation att göra, haha! Fast tur att jag inte vara bakis för då hade jag garanterat fällt en tår oxå ;) 

Alla som tävlade var grymma, tjej som kille, ung som äldre.
Mäkta imponerad är jag, vilka kämpar och så starka och uthålliga dom är!
En blir sjukt peppad på att träna och bli lika stark!
Får nog bli ett besök där för lite testa på igen snart.. 
Det absolut bästa var dock stämningen där inne, gemenskapen, alla glädjerop, allt hejande och pushande! Hög volym på skitbra musik, fullt av glada och positiva personer! 6 timmar gick fort!
Bör tilläggas att det inte direkt gjorde ont i ögonen heller... Fanns en del fint att titta på om jag säger så ;)

Lite biffbilder på fina, snygga och starka Marie!
Före start
Och efter!


Inga kommentarer: