fredag 25 oktober 2013

Feeling happy

Ibland är jag skrockfull och tror att om jag pratar om vissa saker för tidigt kommer allt skita sig.. Eller det är fel att säga ibland för jag är det typ jämt.
Det är inte så konstigt, jag vet precis varför jag är så men nu tänker jag skita i det!
Jag vägrar analysera och hitta på vad som kommer ske, kan komma att ske eller vad som inte kommer ske!
Det som händer händer ju i vilket fall så varför ta ut något i förskott? 
Framförallt negativa saker? Fuck alla er som gjort mig så!

Lika bra att bara njuta nu och låta tiden utvisa (säger en så?)

Hur eller hur..
Just nu känns allt superbra! Jag är upprymd och varm i hela kroppen :)
Har träffat en fantastisk person som gör mig mkt glad och jag tänker inte på så mkt annat just nu.
Vi har bara träffats två ggr så vad det är eller blir av detta vet vi inte än.
Jag vet bara att det känns fantastiskt bra och jag tänker tillåta mig att känna det :)



1 kommentar:

Enma sa...

Ja njut och låt allt ha sin gång!! Är också så att jag tänkt mkt på morgondagen men lärt mig att det är så mkt bättre att leva i nuet!!! Kram från kusin