torsdag 24 oktober 2013

Aj aj

Jobbade 14-21.30 igår och vid kl 17-18 ungefär fick jag som migränhuvudvärk som aldrig ville släppa.. Kl 23 gick jag även och la mig med den men tack o lov är den nästan borta helt idag..
Måste ha varit en blandning av spänning som släppte igår och all vistelse i badhuset och värmen..? Jobbigt hur eller hur..
Sen har jag pajat vänster vad.. Förmodligen när jag stått hemma i tvrummet och studsat. Får bli mycket Heat och vila idag..
Skulle ju ha kört några låtar under VG-passet ikväll för att öva men hoppar det. Eftersom det ändå inte är några vattenaktiviteter nästa vecka med tanke på höstlovet så har jag tid på mig att få till ett bra pass. Då hinner jag även öva mer vilket är bra när jag är lite utan en perfektionist när det kommer till mina gympapass ;) 

Idag fyller min fina kusin år så snart blir det ett fikabesök hos henne :)
Träffar både henne och Malte allt för sällan numera.. Bättring!

Och ikväll blir det förhoppningsvis en tur över bron om allt går som det ska :) 

Inga kommentarer: