tisdag 19 november 2013

God morgon!

Tisdag morgon och klockan ringde 04.20 för tisdagar är min tidiga dag i veckan på jobbet. 05.45 börjar jag men är alltid här senast halv 6 för att slippa stress plus att jag tycker det är så skönt att gå här ensam i lugn och ro. Jag spelar Emelies Chill-lista, tar lite vattenprover och fixar de dagliga rutinerna :)
En skön start på en bra dag!

Hur har annars dom senaste dagarna sett ut då?
Får kika tillbaka på tagna bilder i telefonen för att minnas, fotar ju alltid som en galning ;)
Så vad säger bilderna då..?
Härliga och soliga promenader med flickorna men det är ju inget nytt :)
Jobb, jobb och jobb men det är heller inget nytt ;)
Helgen bestod av jobb med Kimman på lördagen och det var lika kul som vanligt, lite Fjanta hit och dit typ ;) Han tycker att jag är sååå rolig bara att han inte vill erkänna det!

Söndagen var jag egentligen helledig men fick hoppa in och köra cirkelfysen kl 10 och det var superkul!
Körde Filthy Fifty med de 11 glada deltagarna och dom kämpade verkligen på.
Farsan fick bästa tiden på strax över 20 min, 20:58 närmare bestämt! Jäkligt grymt för en snart 54-åring!

Passet såg ut som sådan:
50 Burpees
50 Situps
50 Pushups
50 Utfallssteg
50 Wall Ball
50 Box Jumps
50 KB-swing
50 Jumpin pullups
50 Hopp m hopprep (dom som ville kunde testa dubbel unders)

Ett pass du kan gå ner och köra när du inte vet vad du ska göra och inte hittar motivationen. Kommer iaf jag göra.
Vi kör på!

Efter fysen stannade jag och farsan kvar i badet och mötte upp Halvor och barnen, lilla Algot följde oxå med. Han har blivit riktigt tuff i badet!
Jag blev lekledare, som vanligt...Far min är ju en riktig kruka..! Men kul var det!
Hade planer att storstäda hemma efter det men det blev till att sitta på akuten med en vän i 5-6 timmar ist men vad gör en inte för en fin vän <3
Många timmar men tiden gick ändå fort, nätdejtade som bara tusan ;) haha! Är ju med på 2 dejtingsidor nu och oavsett om det bara är ytligt i många fall så är det underhållande och jag måste säga att jag pratat med några intressant personer faktiskt! Får se om det blir någon dejt framöver, vem vet :)

Nu ska jag slänga i mig något litet så jag är full av energi när min lilla förskoleklass kommer för att bada!

Ha en fin dag alles!

Slänger upp lite bilder från gångna dagar senare idag om jag hinner, puss

Inga kommentarer: