torsdag 14 november 2013

Ledig dag!

Var ledig från jobbet idag och hade planerat att få massor gjort. En del hann jag iaf med, resten får bli på söndag då jag är ledig igen :)

Började dagen med en trip till Pinnekulla för att hälsa på Miwa och Algot samt kika på nya huset. Kommer bli hur bra som helst! Lite kaffe och snack och sen mot mamsen för att laga lite lunch. 
Tänker köra lite lchf nu för min mage mår såå mkt bättre då.. Iaf försöka skippa vanligt bröd (suck..) och minska på pasta, ris och potatiskäkande.

Världens sötaste Findus

Hann städa ur lilla Britt (bilen) och sola lite innan jag begav mig hem och slängde ihop lite gött käk.
Kyckling med vitlök, ost och pesto ihop med en stor härlig grönsallad, smask!
Lätt, mättande och fräscht! Så pass att jag kunde ge mig ut på en löprunda direkt efteråt utan att få håll ;)
Sprang ca 4,5km och höll ett snitt under 6min vilket jag är nöjd med med tanke på att jag inte sprungit på säkert nästan två månader :)
Löpdojjorna känns super btw!


Kvällen spenderades hemma hos syster där jag tog hand om två goda busungar. Fantastiska barn!

Wonder Woman-Biff spänner musklerna

Försökte även styra upp min profil på match.com ... Japp, gick med igår tack vare alla er som pushar för det och länge tyckt att jag borde ge det en chans.
Kände att varför ska jag deppa över någon som inte vill ha mig? 
Lika bra att ge sig ut igen, jag ger inte upp!



Inga kommentarer: