torsdag 21 november 2013

I'm gettin there

Ikväll körde jag vattengympa och det är så grymt kul!! Synd bara att det är så lite folk på torsdagspasset.. 
Vet inte varför det är så men har tydligen varit så länge men jag tänker se till att folket kommer tillbaka! Har ju bara hållit två ggr än så länge ;)
Fick superfin beröm och fina ord efter passet av en vän och deltagare och det värmer <3

Jag bara njuter när jag står där framme och kör järnet i 45min! 
Älskar det! Bästa träningen och det ingår i jobbet!! 
Känner att jag är på god väg att komma i god form :) 
Här kommer en bild på före och efter passet ikväll 


Imån är det fredag och jag är ledig! Ska köra ett pass på gymmet med farsan. Tänkte testa lite magövningar en vän tipsat om :) Och ev köra något av det på cirkelfysen på söndag hehe..

Ego jag vet but it's lookin good ;) 

Inga kommentarer: