onsdag 8 januari 2014

Att fylla 30...

..var ju inte så tokigt! ;)

Har haft en fantastisk dag på alla vis!
Öppnade morgonpaket från "svärpäronen", hur gulliga som helst!
Blev sen firad med tårta och paket på jobbet!
Dagen fortsatte hemma med styr tillsammans med min fina mor som fixat så grymt mkt att det inte är klokt..
Runt kl 17 ramlade familj, vänner och kärlek in och det blev fullt hus :) Hjärterum och stjärterum lever vi efter i vår familj kan jag säga, haha! Det satt folk överallt! I soffan, köket, golvet och trappan. Barnen röjde överallt, ljudvolymen var på topp och jag blev oerhört uppvaktad!
Fick även oväntat besök som gjorde mig så glad <3 Så kul att ni kom!! 
Maten var super och tårtorna helt gudomliga!
Jag fick massor av fina presenter och ja, ni hör och förstår nog att jag nu ligger här med ett stort och nöjt leende på läpparna :) 

Tack alla som på något sätt uppvaktat mig idag!


Inga kommentarer: