torsdag 9 januari 2014

30-årsmiddag, blir bortskämd och jag trivs med livet

Ligger just nu hemma i soffan hos Rikard och slötittar på Malou. Hittills har hon inte sagt något pantat vad jag hört, mkt förvånad..!? 
Jag är ju ledig ett par dagar nu och eftersom ingen annan är det kunde jag lika gärna bo här inne och ta det lugnt och ev shoppa loss lite på presentkorten jag fått :) Får bli ett besök på Stadium senare, tack Lena m familj! ;) 

Igår var jag och Rikard utbjudna av Sandra och Rutger på middag i Kalmar. Det blev bubbel, tre-rätters och firande på Källaren Kronan. Jag har aldrig varit där förut men vilket trevligt ställe!
Supergod mat, fin service och mysig lokal, som ett valv i en källare ungefär :) 
Mkt trevligt! Blir definitivt fler besök där!
Sandra är galen och bjöd på hela kalaset och gav mig en lyxig ansiktsbehandling hos Silja, fantastiskt!
Det var så länge sedan jag var hos henne så jag behöver det verkligen!
Sandra du är alldeles för generös och underbar <3 Ni två är fantastiska!


Det blev en alldeles perfekt kväll med lagom med dricka, mat och mysigt sällskap. Kul med dubbeldejt! Har jag nog aldrig varit på innan faktiskt? ;)
Trevligt att äntligen få lära känna Rutger lite bättre oxå, fin kille det där :)

Vi var väl hemma runt halv tio så idag är jag oförskämt pigg :)


Nu blir det till att vara här till imån för att sedan åka norrut över helgen :) Det ska ju komma snö sägs det så det blir nog till att kolla spår efter djur hela helgen bland annat ;) 
Jag gör vad som helst, spelar ingen roll bara jag får umgås med den här fantastiska mannen som gör mig så himla glad.. 
Jag har verkligen roligt varenda sekund jag spenderar med honom <3


Inga kommentarer: