tisdag 11 februari 2014

Grymt kul pass! Vi kör på!!

Körde vattenfys igår som vanligt och hela 24st kom och kämpade i vattnet! 
Jag lyckades få till ett riktigt bra pass tycker jag :) Klämde in en tabata med benspark mellan varven och det gjorde dom riktigt möra i benen, hehe..
Så kul att det fortsätter komma så många och att det dyker upp nya ansikten varje gång är oxå kul, det sprider sig!!

Ikväll höll jag i cirkelfysen på gymmet, som vanligt på tisdagar.
Passet var fullt (max 18st) oxå som vanligt och vi hade så kul!
Är riktigt nöjd med passet idag!
ParWod X 4 där dom tillsammans skulle arbeta sig igenom alla moment i utsatt ordning och en jobbar i taget medan den andra pushar på. Tex 10-10 eller 25-25 osv till dom gjort de 50 upprepningar dom ska ha gjort innan dom får gå vidare till nästa.


Vilka kämpar jag har! Och det är alltid sån positiv anda och inställning i gruppen, fantastiskt! 
På söndag kör jag igen, kl 9 och kl 10. Det finns några platser kvar så häng på vettja! Kom ner och anmäl dig :)

Vi kör på!

Inga kommentarer: