torsdag 6 februari 2014

Nya livet!

Jag känner mig så pepp! Även fast mitt knä krånglar är jag så taggad till att träna, äta nyttigare och komma i riktigt bra form!
Jag måste ju erkänna att jag de senaste två månaderna ätit mest skit, tränat dåligt och varit allmänt onyttig så nu är det ändring som gäller! Det blir ju lätt så när en träffar någon att en äter lite mkt gott kanske och prioriterar massa annat än träning. Det kommer jag nog göra även nu men tänker passa på att träna före och efter jobbet samt vara mer aktiv under de pass jag håller i :)
Körde ett ben/ländrygg/mag-pass igår med både Linnex och knästöd på och det kändes helt ok. Dock brann knät för en stund då det blev sjukt varmt när jag tränat en stund... Men idag känns det helt ok, skönt!

Jag höll ju som vanligt i cirkelfysen i tisdags och det blev ett mycket bra pass, jag är riktigt nöjd! Marie körde ett sånt typ av pass för några månader sedan så jag tog inspiration från det.
Ni ser på bilden längre ner vad det blev.
5min-stationer där dom fick jobba i 3-grupper men ändå individuellt. En del stationer var det AMRAP som gällde medan några var Gör första övningen (tex löpning) och sedan gör du nästa (pushups tex) tills 5 minuter har gått.
Ett grymt pass och alla kämpade på som galningar :) Lyckades även lura dit en ny denna gång och hen var helt förstörd men som hen kämpade ;) Bra jobbat!

Så kort och gott! Träning och bättre kost är det jag fokuserar på för tillfället!


Inga kommentarer: