tisdag 25 februari 2014

Träningssuget..

Känner ett så enormt sug efter att få (kunna) träna ett riktigt dödenpass snart!
Är så ledsen att jag inte kan träna själv utan bara hålla i alla roliga pass..
Håller ju 2-4 pass i veckan men bara under 1 måste jag själv vara mkt aktiv och det är vattengympan. Annars försöker jag ju att ta det försiktigt med knät men det är ju SÅÅÅ TRÅÅKIGT!!
Gud vad jag saknar det..
Har inte jätteont nu men går ju oxå på voltarenkur så..
Sen har jag typ ingen kondis längre pga detta uppehåll oxå, flåset är superdåligt nu :( 

Senaste dagarna (typ två;) har jag fått tillbaka morgonpeppen på att ta långis med flickorna. Det har ju varit fantastiskt väder och då är det så skönt att få morgonrundan innan frukost gjord och en rejäl en och flickorna älskar det! 
Dom springer runt och skuttar av glädje :)
Så nu peppar jag inför långa morgonpromenader i vårmorgonsolen och till fågelkvitter, sköna träningspass på gymmet, att få simma, ta powerwalks om kvällarna och även kunna hoppa i löpardojjorna då och då! Allt detta utan smärta.
Kommer jag kunna göra allt detta igen? Eller har jag gått och fått sk "Petsonknä"..?

Jag vet, jag ska kolla upp det men hos en kiropraktor direkt ist för vårdcentralen.
Snart..

Ha! Just d! 
Körde gympauppvärmning på cirkelfysen ikväll!! 2st låtar hade jag komponerat ihop och det var skitkul!
Vi är ju ett sådant härligt gäng som trivs ihop så jag tyckte att vi gott kunde bjuda lite på oss själva och ha lite roligt! ;) 
Tror det var uppskattat, verkade iaf så :)


Inga kommentarer: