måndag 8 september 2014

Full rulle!

Denna dag har det varit full rulle från start känns det som.
Började med promenad med flickorna sen besök i Ryd hos kiropraktorn, detta var tredje gången och det känns betydligt bättre.
Dit igen på onsdag.
Det blev sen lunch med farsan och kl 15 började jag jobba.
Spenderade de första 2 timmarna ute i simhallen och övade på mina nya vattengympa-låtar, kommer nog bli ett bra pass!
Åsa fick vara i vattnet och känna på övningarna och det var kul! Alltid bra att ha någon i vattnet som kan berätta hur det kändes om en inte vill hoppa i själv ;)
Hon tyckte det var asjobbigt iaf. Bra! Då är det som det ska!
Men damnit va varmt det blir med en gång alltså! Hade nästan glömt det, hur ska det gå på fredag..?
Plus att min kondis inte är vad den brukade vara heller... puh!
Blev en kort "paus" med lite jobb vid datorn för att sen köra igång och hålla i mitt vattenfyspass.
Det var så jäkla kul! Kom hela 18 pers vilket är superbra för att vara första passet!
Jag körde min nya uppvärmningslåt jag kommer ha i VG-passet och den blir super plus att jag körde en bål/arm-låt mot slutet oxå, grym den med!
Jag känner mig så peppad inför hösten! Det var så härligt att se alla mina kompisar i vattnet, alla glada och sugna på att köra skiten ur sig :)

Imån blir det cirkelfys inne på gymmet, ska bli spännande och se hur många som dyker upp där..? Är rädd för att det kan komma att bli väldigt trångt men det visar sig..
Får planera passet efter att det förmodligen blir mkt folk helt enkelt, blir bra det :)

Just det! Förtidsröstade oxå så nu är det ur världen!

Det enda mindre bra med dagen är att jag nu efter att ha tränat mkt idag har väldigt ont i mitt knä... :(

Inga kommentarer: