söndag 14 december 2014

Att förändras

Det senaste året har mitt liv förändrats radikalt. 

Jag gör nästan aldrig mig "fin" längre, jag minns inte när jag köpte nya kläder sist eller något annat typiskt "fint" för den delen. Eller överhuvudtaget någonting till mig själv?
Jag har nästan helt slutat använda smink (and I love it!) förutom under speciella tillfällen och jag var berusad senast förra nyårsafton. (Förr var jag ute titt som tätt i hopp om att finna lyckan)
Jag jobbar, äter, sover och längtar till ledig helg känns det som nu. 
Varje ledig stund spenderar jag ute i naturen på ett eller annat sätt. Rikard hittar på det mesta :)
I snålblåst, regn, sol och snö är vi ute.
Jag är konstant skitig under naglarna, har för stora och smutsiga kläder på mig och ett gevär i handen.

Och som jag älskar mitt nya liv!


Inga kommentarer: