onsdag 18 april 2012

What to do..?

Fick precis veta att boxningen ikväll är inställd pga skada.. Himla synd för idag var jag taggad. Ska se om jag kan få med mig lilla papsen ner till gymet istället :) Annars får jag väl dega lite.

Idag fyller en ljuvlig grabb 9år! Grattis Oliver!! Ska förbi honom med en liten present efter middagen tänkte jag, kanske man bjuds på något onyttigt oxå?? ;)
Fy, jag har verkligen fått tillbaka mitt sötsug. Vill äta något smask nästan varje dag? Inte likt mig men jag gör det inte varje dag, bara varannan ;) Haha! Äsch, så som jag tränar nu för tiden kan jag gott unna mig lite smask när jag känner för det!

Onsdag som det är så tränar de andra badminton. Jag som tyckte det var så kul när vi började men sen kom smashen och jag vill verkligen inte spela det igen. Får nästan rysningar när jag tänker på det. Hoppas det går över :( När jag en tid efter olyckan var med, bara för att värma upp Calle, kände jag hur jag hade fått en reflex att rygga tillbaka hela tiden så fort han slog mot mig, gillas inte! Jag får inte vara bollrädd nu när jag aldrig tidigare varit det. Himla synd när det är så bra träning och alla de andra är med och har roligt.

Känner mig lite spänd inför helgen, hoppas allt går bra!





Inga kommentarer: