torsdag 19 juli 2012

"Min familj"

Usch.. Idag vaknade jag med en klump i magen.. Hela dagen har varit trög och jag har känt mig halvdåsig och depp.. Jobbade på E&W från 12-19.30 men höll mig mest i bakgrunden. Fixade med rean som börjar imån. Något som lyfte mig idag var att "min familj" äntligen kom in i butiken!! Eller där har dom säkerligen varit massor för att se om jag är där men icke.. Dom var stammisar på min tid som butikschef och var så himla mysiga :) När jag slutade tänkte jag att dom kommer säkert undra vart jag och Sandra tagit vägen och det har stört mig att jag inte kunnat förklara!! Men så idag, äntligen, fick jag krama om dom och berätta vad som hänt och vad jag gör nu :) Härligt att träffa dom igen!! Otroligt mysig och fin familj, en blir så glad! Det gjorde min dag mindre tung :)

Inga kommentarer: