tisdag 30 oktober 2012

Helt slut

Sitter här med, förmodligen, ganska hög feber, en hals som svider, hostan från helvetet och en täppt men rinnande näsa?
Hur fungerar det?
Men men..life goes on..

Idag var jag i Kalmar med Sandra under förmiddagen och några timmar framåt, hon behövde en ordentlig vinterjacka. Vi hittade det och en hel del annat!
Eftersom jag var så hängig försökte vi vara så effektiva som möjligt.
Jag som typ aldrig är sjuk och knappt har en sjukdag om året..måste jag bli sjuk nu??!! Börjar ju mitt nya jobb på torsdag.. Suck!
Det blir till att bita ihop, måla dit ansiktet extra, knapra piller och låtsas vara frisk :) Funkar nog!

Ikväll gjorde vi 9 familjer och eftersom Nyströms Skor skänkte 4 stora kartonger med skor så fick alla ett par, härligt! Tack för det!! Så himla generöst!
Efter det var jag bjuden på födelsedagsfirande hemma hos Ramias föräldrar. Hennes far fyllde 58 år.
Där hemma blev det massa gott att fika och massa skratt :)
Jag blev väl där i två timmar ca men sen var jag tvungen att åka hemåt.
Nu måste jag sova, berättar mer imån om jag orkar

Inga kommentarer: