tisdag 18 december 2012

Lack of lixom..

En del har helt enkelt ingen sympati och empati för andra människor och kommer tyvärr heller aldrig att få.
Vi får nog bara ta och acceptera det, alla har inte förmågan helt enkelt

Det finns så många personer som verligen söker efter, att i varje tillfälle, kunna starta en onödig diskussion, endast för att försöka hävda sig och ska debatt. En del måste hela tiden göra sånt för att försöka sätta sig på andra eller få personer irriterade.
Stackars dessa människor som har ett sånt behov och som alltid måste hålla på så?

Jag skulle aldrig tala högt om mina åsikter om jag hade så skeva tankar som så många tyvärr har..
Förr fick man smyga med det och skämmas men idag härjar dom fritt?
Usch och fy!

Att en del får ta så mkt energi från en alltså...!? Önskar jag kunde koppla bort dessa idiotiska personer, kommentarer och diskussioner.
Diskussioner i all ära men vid total brist av empati för andra människor och förståelse för andras upplevelser??
Hello??

Så, nu till en fråga till er kunniga.
Kan jag ha kvar EA Fastigheters sida på facebook även om jag väljer att ta bort min egen??



Inga kommentarer: