onsdag 19 december 2012

Vilken skitstart på dagen

Fick börja denna morgon med att torka upp skit från vardagsrumsgolvet/köket ute i Den lilla Gula...
Inka var inne i natt eftersom jag tyckte att hon varit ute hela dagen och natten innan gick det så bra, då sov hon lugnt hela natten utan att väcka mig ett x antal gånger som hon gjort tidigare.
Hon måste blivit dålig i magen eller nåt för det var ingen härlig syn eller doft jag möttes av vill jag lova... Fy faaan så äckligt, trodde jag skulle spy..!!
Så, nu vet ni det! Härligt va!? ;)

Igår efter jobbet var det ju dags för cirkelfys äntligen! Men väl hemma blev jag lite off och kände mig inte alls laddad..
Så här i efterhand känner jag att jag lika gärna kunde ha stannat hemma för jag var helt orkeslös? Jag gick väl på sisådär 70% som mest stundvis. Armarna bar inte, inte heller benen.. Jag blev sur och grinig.. ´Mot slutet av passet blev jag illamående till tusen och fick bryta.
Jag tror inte det var, eller vet att det inte var för att jag tagit ut mig i övningarna eftersom jag gått på halvfart men kroppen pallade inte.
Jag hade ingen kraft och kom sen på att jag inte ätit knappt något under dagen.
Lunchen jag köpte var asäcklig så den slängde jag och väl hemma innan träningen åt jag en liten tallrik yoghurt.
Jag vet... Jag om någon borde veta hur viktigt det är att ha ätit och druckit innan träning..blabla..
Ja, jag fick verligen känna på det nu..
Hade mest bara druckit kaffe hela dagen oxå, typ två pyttesmå glas med vatten på jobbet..
Därför jag inte svettades något, tyckte det var konstigt att jag var så slut men svettades inget?
Mådde superdåligt länge efter, yr, illamående och en körig mage. Trodde jag fått kräksjukan först för det kändes verkligen så.. En stund efter träningen, ca 5 min, var jag tvungen att sitta ner i ca 10 min till för jag trodde att jag skulle svimma..
Jenny på jobbet, som jag jobbade med i förrgår, hade nämligen en son som åkt på det så tanken slog mig ju..
Gud va jag har gnällt nu!! Men blev så oerhört besviken på mig själv igår.. Jag som under förra cirkelfysen kunde ge 110 hela tiden typ..
Nä, bättring Emelie!

Så här grym tänkte jag bli ;)

Inga kommentarer: