onsdag 23 januari 2013

En helt vanlig onsdag

God morgon onsdag, redan lill-lördag! Crazy..
Jag har hittills denna vecka haft jättemkt att göra på jobbet, allt är en enda röra känns det som och som jag försöker redan ut ;) Haha!
Nä nu låter det värre än vad det är men ibland får jag huvudvärk..
Jag vet inte vart jag ska börja, vilket jag ska prioritera för jag får direktiv från olika håll och så ringer telefonen i ett och servicemänniska som jag är vill jag se till att alla parter blir nöjda och främst våra hyresgäster..
Jag lär väl mig tillslut vad jag ska prioritera och får väl rutin på saker, vilka dagar och tider jag gör vissa arbetsuppgifter osv.

Idag ska vi iaf till Oskarshamn och har en hel del inbokat så dagen blir nog rätt så lång tror jag.
Börjar med visning av en 2rok lgh sen en besiktning av 1rok som följer av att vi visar den lgh och lämnar över nycklar till ny hyresgäst som vi även självklart skriver kontrakt med då.
Vi ska träffa hyresgäster som ska ha en lokal hos oss och ev bedriva lunchställe men det är inte riktigt klart än, vi hoppas få klartecken idag.
Jag ska fixa nya namnskyltar i fastigheterna, hissarna och utanför dörrar plus att jag ska försöka redan ut parkeringarna.. Det går jag inte in på för det är nog lättare sagt än gjort i detta snökaos..

Ikäll blir det ingen träning även fast jag är sugen efter gårdagen, att köra på ännu mer! Kvällen kommer ist spenderas med Sandra ute i Den lilla Gula :)
Lite te och mys med Inka och flickorna får det nog bli! Kanske tar vi godbitarna (choklad på pinne) till tet som jag fick när jag fyllde år?
Japp, så får det bli!

Inga kommentarer: