torsdag 24 januari 2013

Lång dag på fel sida av bron ;)

Ja idag blir det lång dag i Kalmar..
Jag har redan jobbat in lite under veckan, bland annat igår när det blev 9 timmar, eftersom jag ska sluta redan kl 15 imån. Klockan 16 har jag då bokat tid hos Malin på Frisören för att fixa burret (mina tre hårstrån..) och dess utväxt och färg.
Ska bli sååå skööönt!!
Har mitt hår i knut varje dag nu och det känns så tråkigt..
Fixa utväxten och tona blir hos Malin sen får min kära mor klippa topparna, hoppas hon kan fixa det redan i helgen kanske..? <3

Idag mest jobb och lite annat, fredag frisören och innebandymatch och lördag badhuset sen bio och middag i Kalmar med kusinvitamin! Kommer bli en bra helg helt enkelt!
Det lutar åt att jag efter bio och middag (om det inte blir jättesent såklart) går vidare till Harrys i Borgholm och nattklubben där. Dom ska ha samma dj som dom hade på juldagen, asbra!
Kanske kan jag dansa av mig lite, vem vet ;)



Inga kommentarer: