tisdag 22 januari 2013

Träning med farsgubben

Ikväll var äntligen pappa med på cirkelfysen och jag är riktigt impad!
Han jobbade på sjukt bra och orkade hela passet och vi peppade varandra så jag själv är supernöjd med även min insats idag :)
Det var 4 stationer med 3 övningar på varje och på varje station var vi i 4 minuter åt gången. Jobbade tre och tre och vi skulle försöka hinna så många varv som möjligt på 4 min innan vi bytte station.
Vi körde allt från burpees, utfall, situps, running, swing med kettlebells, hopprep, knäböj, armhävningar och massa annat.
Härligt pass och det var ingen som inte var knallröd i ansiktet när det var över!

Nu blir det sängen, klockan ringer extra tidigt imån för dagen spenderas i Oskarshamn och jag har en del jag vill fixa innan vi åker.

Natt natt homies ;)


Inga kommentarer: