måndag 29 april 2013

Ett riktigt måndagsinlägg..

..och då berättar jag väl om helgen.
Så, helgen är över och jag känner mig fortfarande sliten och trött från lördagens fest. Fast det är det värt för jag hade mycket roligt!
Fredagskvällen blev lugn, lite fotboll vid IP och sedan något glas rött hos syster innan en tog kväller för att orka med lördagen.

Lördagen bjöd på utflykt till Gårdby Lanthandel och sedan Hultestad för lite seriepremiär för Paifen.
Vinst med 5-0!!
Solen sken på oss alla och grabbarna på plan fick sig en härlig bränna ;)
Det var jag, mor, Maria och Algot som var på utflykt och det är bara så himla mysigt vid Gårdby Café!!
Måste dit och fika i vår så fort det blir lite varmare så en kan sitta i trädgården!
Kvällen bjöd på fest så det stod härliga till och det kändes igår vill jag lova.. Gjorde absolut ingenting vettigt utan låg och sträckglodde på Game of Thrones :)

Idag har jag inte gjort många knop utan mest slappat men strax blir det ändring.
Nu hoppar jag i löpardojjorna!













Inga kommentarer: