tisdag 11 juni 2013

Det är iaf sommar!

Det kan ingen säga annat än, sommaren är faktiskt här!
Hoppas den får stanna så vi får en härligt varm och solig sådan i år :) 
Jag har redan skaffat mig en fräsch bränna och ligger i skrivande stund och bättrar på den innan jag går på kvällspasset på GT.

Vad har jag gjort för sommarsaker hittills då?
Varit vid Sjöstugan- check!
Legat vid poolen- check!
Käkat frukostbuffe- check!
Grillat- check!
Fått tusen myggbett- check!

Jo men lite är avklarat iaf :) Massor kvar dock!

Jag vill och hoppas få göra följande:

Kvällsbada och grilla vid Sjöstugan!
Nattbada ;)
Spela kubb i parken (kanske även spöa skiten ur pappas vänner ihop med farsgubben, som förra året)
Ha massvis av picknick!
Ta mängder av After Work ihop med vänner :)
Besöka Kackelstugan med far och andra!
Äta tre-rätters ihop med syster hos Jonas!
Äta på GT med Mami <3
Göra pubbrunda i stan ;)
Ge mig ut på löprundor i slottsskogen!
Äta oxfilé på Klinta Bykrog!
Spela minigolf!
Gå på konsert på slottet!
Äta mjukglass!
Dansa röven av mig på någon nattklubb!
Mysa massor med flickorna på nya ställen med nya dofter för deras små nosar!
Shoppa loss på någon sportrea!

Massor av saker! Hoppas jag iaf hinner med hälften.. 
Who is with me??











1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill va med på allt!!! Bara säg till när du gör dom så kommer jag på stört!! När alla de sakerna är avklarade så kommer du se att det blev faktiskt en fantastisk sommar! :)