torsdag 13 juni 2013

Ledig dag!

Idag var jag helledig och det njöt jag av!
Gick inte upp förrän klockan var halv tolv!!?? Jag behövde visst sova efter flera dagars jobb..
Solen sken ju på bar himmel så det blev första parkett vid poolen ;)
Syster kom med jordgubbar vid lunch så det blev min frukost, jordgubbar med mjölk! Smax!

Låg sedan ca två timmar i solen och försökte arbeta bort min fina bikini jag så fint fått..




Senare tog jag en promenad ner till stan med flickorna för att bland annat hämta hem cykeln som blev kvar på jobbet igår.
Ist för att cykla hemåt direkt blev det grill hos syster och lite vinmys i kvällssolen <3
Sen tog jag flickorna i cykelkorgen och trampade hemåt!
Testade att låta Sookie springa bredvid cykeln några hundra meter och gud va kul hon tyckte att det var!!
Det kommer vi definitivt göra om eftersom hon har så mkt energi att göra av med den busungen ;)
Mimosa sitter hellre i korgen och päser ;)




Nu har jag kollat lite GoT och tänkte nu försöka mig på lite skön sömn.
Imån vankas det jobb på Rabalder från kl 14!

Inga kommentarer: