torsdag 13 juni 2013

För er vetskap

Kort inlägg!
Så ni vet vad jag gör och gjort menar jag, tänk så hemskt annars!!

Snoozade för många ggr i morse men tillslut kom jag upp och iväg ut i regnet med flickorna. En lagom lång morgonpromenad blev det och det var skönt.
Frukost sen ner till syster på kaffe innan passet på Rabalder som började kl 14.
Fick finbesök en stund av Marie, mkt trevligt!!
Annars en halvlugn dag där jag packade upp och fyllde på kläder och strl mest.

Väl hemma igen hoppade jag i träningskläderna och sprang ner till far min, drygt (dryga..) 3km bara men det var tungt nog för mig som knappt rört på fläsket på en månad!!
(Tränat 1gång på över en månad typ..?)
Körde 60 knäböj, situps i olika former, triceps med hantlar och lite biceps.
Svettigt och härligt!

Nu ska jag sova, lång dag på Rabalder imån 9.45-18.15. Sen stundentskiva och sedan vidare till inflyttningsfest!
Tjohooo!!
(Kort just?)


Inga kommentarer: