söndag 16 juni 2013

Nöjd!

Äntligen krupit ner i sängen efter ett pass på GT ikväll. 
Det var fullt både ute och inne hela kvällen, superkul! 
Idag hade vi två på upplärning i servisen så det blev lite trångt ;) alltså fyra totalt.
Vi sprang typ över varandra hela tiden och allt blev mkt rörigare än vad det egentligen är.. Dom nya fick ta hand om beställning, servera osv medan jag och Maje skulle hålla oss lite i bakgrunden.
Eftersom det snabbt blev fullt körde det ihop sig både ute och i köket. Det blev svårt att både "undervisa" på ett bra sätt och samtidigt ta hand om gästerna.
Därför är jag inte så nöjd med kvällen som jag hittills varit de ggr jag jobbat där.

Lite jobbigt tycker jag men vi redde iaf ut det. Alla fick sin mat och dom flesta hade överseende med att vi hade väldigt mkt att stå i.
I vanliga fall föredrar jag hellre att vara en man kort än en för mkt för då har jag iaf koll på mina egna bord. Sen om jag får springa röven av mig är en annan sak, så länge jag vet vad jag gör så ;)
Men ikväll var ändå skoj såklart och det var ju bara ikväll vi var extra så..

I övrigt mår jag bra! Känner mig rätt glad och nöjd med det mesta just nu.
Saker och ting vänder så fort ibland..
Jag gillar att ha fullt upp med två olika jobb som jag trivs superbra med båda två! 
Börjar lära mig kläderna på Rabalder och datasystemet har inte krånglat allt för mkt sista tiden.. ;) Känner att jag nu kan hjälpa kunden att bli nöjd och det är härligt.
På GT känner jag mig varm i kläderna, det gjorde jag redan efter första kvällen.
Det känns oxå som "mitt forum", en plats där jag passar in lixom. 
Precis som i klädbranchen :) 
Hjälpa kunden att bli nöjd, passa upp, småprata, skvallra lite och få personen att trivas och ha det bra!
Service lixom :)

Ja just nu känns det bra och det tänker jag njuta av!



Inga kommentarer: