måndag 7 oktober 2013

Bra måndag!

Gjorde som bestämt, gick upp runt 8 och gav mig ut på en härlig morgonpromenad med flickorna. En lagom långis runt hamnen och kapelludden och flickorna fick springa fritt och ha det gött :)
Bra start på en dag som fortsatte rätt bra!
Frukost och sen ner till jobbet för att medverka på Maries vattengympa! Jag behöver ju inspiration så jag kan sätta ihop mitt egna pass innan jag börjar på riktigt. Har ju bara gjort basic gympapass på land innan ;)
Det var kul och givande!
Lite kaffe och snack efter det sen var det dags för nästa långis med  flickorna.
Vi stötte på herr Ståhl och Elvis när vi var ute så jag, eller vi, tog tillfället i akt att öva social träning med dom lurviga och det gick ju hur bra som helst!
Så skoj när Mimosa funkar med andra hundar! Går en bara med henne utan att hon får hälsa på den andra hunden ett tag så lugnar hon sig och sen kan dom vara lösa tillsammans utan problem.


Det blev ytterligare ett träningspass senare fast då på gymmet ihop med farsan. Idag blev det rygg och biceps som fick jobba, tror det känns imån..

Det blev en bra första dag på mitt nygamla liv ;)

Nu har jag precis rett ut lite missförstånd med en fin vän och det känns så skönt! Ibland blir bara saker fel men det är så skönt att det alltid går att lösa..
Sänder massa kärlek till en annan vän jag vet behöver det lite extra just nu <3



Inga kommentarer: