söndag 6 oktober 2013

Time for a change

Japp! Pysslat med på tok för mkt jag egentligen inte kan stå för den sista tiden, känner inte igen mig själv..
Dags för förändring!
Har sagt det sååå många gånger förut men en gång till kan väl inte skada?
Jag måste bli hel i mig själv, må bra med mig själv och i mig själv På Riktigt en gång för alla! Kan inte fortsätta låta andras beteenden påverka mig så starkt för det har ju inte med mig att göra.
Sluta bli besviken på andra eller iaf sluta göra det till mitt och mina bekymmer.
Deras sätt att agera eller vad dom gör och inte gör får inte bli mitt huvudbry.
Så länge jag kan minnas har jag varit så och förmodligen är det väl den jag är? Är ju rakt igenom en analyserande känslomänniska.
Men så mkt som jag vet och har lärt mig i hur jag egentligen borde och kan hantera saker som känns tunga, kanske dags att plocka fram dom redskapen igen?

Så, imån börjar en ny vecka, alltså nya tag :)
Veckan ser ut som sådan:
Upp tidigt för en riktigt lång promenad med mina två varje morgon! Sen träning minst någon form varje dag förutom torsdag då det är dubbla jobb, badhuset och Rabalder!
Fredag blir det antingen innebandy eller Idolmys (lutar åt det sistnämnda..varför bryta en trend som är trevlig och mkt dumt att lägga hemmamatcherna kl 20 en fredag..)
Lördag ska jag se fina Marie köra gärnet inne på crossfit i Kalmar och hoppas få med mig fler från Petsonklanen? 
Söndagen kommer spenderas i Rockneby på vernissage där en vän ställer ut sina fotografier. Extra skoj eftersom jag själv kommer hänga på någon av väggarna ;) 
Mer då? Det behövs inte mkt mer känner jag! Bara ta vara på dagarna, vädret, vänner och familj men främst Mig själv.

Nu ska jag sova men slänger upp lite bilder från dom senaste dagarna
Nya jobbet där jag kommer stormtrivas med såväl kollegor som arbetsuppgifter!

Kontorssyrran!!

Nya jackan som jag älskar!

Fina kusinen med godaste Malte!

Pepp

Sötaste och godaste ParaplyBiff!

Passet jag körde idag! 12 days of Christmas aka Idioten ;) Nr 1, sedan nr1 och 2, sedan nr1,2 och 3 för att börja om innan du gör nr 4 osv.. Tar ett tag ;) 

Från dagens promenad med Algot och papsen

Söndagskäket :) Helt i min smak

Bild som kan komma att visas på vernissagen :)

Inga kommentarer: