tisdag 1 oktober 2013

Mkt händer just nu

Just nu är det väldigt mkt som snurrar i mitt huvud, på gott och ont, så jag har inte haft tid eller lust att uppdatera här.
Men nu en snabb uppdatering!

Börjar nya jobbet så smått på torsdag då jag ska lära mig ha skolklasser i bad tillsammans med Hasse. Ska bli riktigt skoj men jag börjar bli nervös..
Blir iof tjuvstart redan ikväll då jag ska hålla i cirkelfysen ist för Marie :) 
Lite synd att det nog inte blir så många ikväll pga föräldrarmöten och annat men men..
Vi kör på! 
Träningen går för övrigt bra och jag känner att jag börjar gilla resultatet!


Annars då?
Skördefesten är över och för min del var den toppen!
Jobbade fram till torsdag på Rabalder sen ledig resten av helgen :)
Inflyttningsfest på fredagen med en härlig blandning av vänner, gamla som nyfunna!
Kvällen slutade med dans på Pubben!
Lördagen blev lugn hemmakväll med lilla Lovis som sov över, lite Bert och chinamat sen tidigt sänggående för att vara utvilad till söndagen.
Söndagen var nog det som faktiskt toppade hela helgen, tänk att Karlskrona var så trevligt och vackert :) 
Vill dit igen och snart..

Nu måste jag börja planera mitt pass för kvällen.. Lutar åt 3min-stationer med några övningar på varje. Försök hinna så många varv som möjligt på varje station osv.. Får se vad det blir :)

Inga kommentarer: