fredag 8 november 2013

Fuck cancer!

Så går denna fredag mot sitt slut den med.. Trött och hängig är jag.. Dels för att jag har känning av halsont och feberfrossa men absolut mest pga alla tårar idag..
Idag var nämligen Anna Borgös begravning och det var smärtsamt att ta del av samtidigt som det känns skönt och bra att ha varit där.
En superfin begravning <3

Men jag kan inte låta bli att undra, Varför!?
Livet är så jävla orättvist ibland..!
Till vilken nytta skulle Anna plågas och kämpa mot dessa jävla tumörer under så många år men sedan ändå förlora kampen..
Tragiskt, orättvist och oerhört sorgligt är vad det är!

Det får en verkligen att tänka till. 
Fan vad jag kan gnälla om småsaker som inte betyder någonting egentligen..
Bortskämd är jag.. Usch!

Tre systrar har förlorat en syster, en mor och far överlever sin dotter.. <3
Jag kan inte ens föreställa mig ett liv utan min syster, min allra bästa vän.. Hur skulle jag fortsätta utan henne?
Jag skulle på riktigt gå sönder i ren panik om någonting hände någon jag älskar så djupt som Annas familj älskar henne.

Varma tankar och kärlek till er <3



Inga kommentarer: