tisdag 3 december 2013

Happy Tuesday!

God morgon på er! Är ni pigga och vakna?
Jag är iaf vaken men pigg vet jag inte riktigt, haha! Sovit max 2,5 timmar i natt men det är självförvållat så jag gnäller inte! När väl klockan ringer och jag stigit upp så är humöret på topp!

Sitter nu på jobbet sedan 3 timmar tillbaka redan och ska snart ha min lilla förskoleklass sista gången innan juluppehållet. Idag ska vi bara leka har jag tänkt och till min hjälp har jag ett brev från vaktmästaren! Jajemen :) Någon har visst släppt ut massa fiskar i poolen och övriga badhuset i natt och hen behöver hjälp med att samla in alla fiskar igen. För dom kan ju inte ligga och sprattla överallt heller ;)
Jag kommer dela upp gruppen i två lag, tigrar eller pantrar och så får dom ge sig ut på fiskjakt :)
Hoppas dom tycker det är kul! Jag kommer tycka det är roligt iaf, som vanligt, för jag blir själv som ett barn på nytt ;)
Det är så kul att få spela lite teater för dom små och bara bjuda på sig själv lite :)
Oj! Nu kommer dom visst!

Tjarå!!

Inga kommentarer: