torsdag 19 december 2013

Hjälp mig upp...!!

Jag tar mig inte upp ur sängen denna morgon.. Många bidragande faktorer här känner jag. Träningsvärk i exakt hela kroppen (tackar Marie och kortleken samt Linda och crawl/fjäril för detta) sent biobesök i finsällskap igår och så somnade jag sent plus att jag ligger i en förbannat skön säng.. 
Tror jag blir kvar här inne helt enkelt! ;)

Nädå, ikväll är det jobb innan jag blir ledig fredag-söndag igen så jag måste snart dra mig hemåt.. Har varit här inne sedan tisdags kväll och hunnit med julklappsshopping med Sandra, fika på stan, långpromenader med flickorna, filmmys i soffan och igår ett besök vid Biostaden för att se Hobbitfilmen nr 2.
Bra dagar helt enkelt! 

Blickar nu fram emot ledigheten som kommer bestå av julstyr hos syster hela fredagen sen blir det ett besök norrut på lördag :)
Tror jag ska försöka hinna  baka lite julgodis imån oxå kanske, sno Maries recept på Tomtefudge bland annat..

Vet inte riktigt vad jag ska skriva och inte idag.. 
Hade iof kunnat blarra på i en oändlighet om hur bra jag har det just nu men då skulle ni nog bara tröttna tror jag, haha!
Eller? ;) 
Kunde ju ha låtit så här ungefär: jobbet rullar på och är fortfarande fantastiskt skoj, träningen känns mkt bra och jag trivs med mig själv på alla plan just nu. Jag har mina fina vänner och min familj nära mig och har nyligen träffat en fantastiskt fin kille som jag håller på att lära känna. 
Vi trivs med varandra, har förbannat kul och det visar sig titt som tätt att vi är väldigt lika varandra i mkt.. :) Han är som jag och kör inga spel, ärlig i allt och raka rör och det känns mkt bra måste jag säga. Jag är inte rädd för att "verka för på" på något sätt utan känner att jag är mig själv helt och hållet när jag umgås med honom.. Och att jag får vara det!
Sen är han inte helt fel att titta på heller..;)
Så, puss på honom va? 


Inga kommentarer: