torsdag 19 december 2013

Prosit ;)

Var som sagt på bio igår med den fina killen jag träffar. Vi såg på Hobbit nr 2, den var bra! Både jag och fin nickade dock till någon gång för vi båda var supertrötta..
Men men..
Jag har ju en förkylning på gång tydligen och nyser då titt som tätt och så även under biobesöket.
Detta kommer inte låta det minsta roligt när jag berättar om det men det var fantastiskt roligt och lite pinsamt typ, haha!
Det hade precis varit värsta actionscenen med massa liv när det plötsligt slog över och blev knäpptyst ist. Då får jag någon konstig attacknys som på nåt sätt kommer av sig då jag (den?) upptäcker hur tyst det visst blev i salongen? Ist blir det ett mkt konstigt ljud, en halvnys av något slag som hörs över hela rummet. Det lät väldigt konstigt! Jag hann tänka tusen tankar sekunden innan "nysen" kom och blev väl lika chockad som resten av besökarna ;)
Jag sa väl något som- Oj, jag nös? precis efter det konstiga lätet jag precis gett ifrån mig. Det hörde väl också hela salongen såklart..
Prosit sa min dejt och skrattade ;) Även fast vi har så extremt kul tillsammans och allt är väldigt lättsamt så blev det ju en lite pinsam situation på nåt sätt? ;)
Jag fick självklart fnitteranfall och min fina bredvid mig också för att inte tala om tjejen till vänster som säkert i 2-3 minuter efter satt och studsade bredvid mig ;)
Äsch, svårt att återberätta men om ni var där och undrade vad det var för konstigt ljud som kom halvvägs in i filmen så var det bara jag ;)

Sjukt jobbigt att få fnitteranfall när en verkligen inte får få det.. ;)

Inga kommentarer: