måndag 23 december 2013

Min helg i Böda

Ligger hemma i soffan, är helt färdig!
Har iof jobbat idag men tror att jag är helt slut pga all frisk luft jag fick helgen och att det inte var en lugn stund.. ;) haha!
Spenderade hela helgen uppe hos Rikards föräldrar i Böda och det var tidiga mornar och sena kvällar. Ingen vila, ingen ro, haha! Fantastiskt roligt och intressant var det iaf!

Jag fick vara med på min första rådjursjakt, se hundarna arbeta, möta massa djur i det vilda,(såg bla 4 älgar strosa förbi längre bort i skogen), njuta av fantastiskt vacker natur, mysa med massa galna hundar, mata fåren med bröd, vittja mårdfällor, vara med vid slakt, kolla sjöbod med världens havsutsikt, träffa massa nya människor, äta supergod mat och bara ha det bra :) 
Inte visste jag att jag skulle tycka det var så intressant med djur och natur, jakt och lantliv :)
Jag ville aldrig åka därifrån..


Så skönt att bara kunna vara.. Inte behöva bry sig om hur en ser ut eller låtsas vara någon annan för det är precis så jag känner när jag är där.
Jag kan bara vara mig :) 
Jag gick i jaktkläder hela dagarna, så jäkla skönt!


Att få lära känna denna pojk..
Det är det allra bästa

Inga kommentarer: