söndag 19 januari 2014

Helgen

Ja då har ytterligare en fantastisk helg nått sitt slut.. Alltid lika synd att den gör det, vill aldrig behöva rulla hemåt efter att jag fått spendera helgen uppe i Böda.
Vi har det så bra där uppe!
Sen visst är det inte mkt vila det är det verkligen inte utan snarare tvärtom!
Upp tidigt om morgnarna och ute hela dagarna antingen på jakt, fodring, fiske eller så kollar vi fällor. Fullt upp hela tiden och det är toppen!
Jag skulle dock ljuga om jag påstod att jag är supertaggad hela tiden.. Klart jag blir trött, ibland uttråkad men så händer det något oväntat och så vänder det direkt! Och ibland, ja ibland händer det att vi tar det lugnt i några timmar som igår, då tog vi en powernap tex! :) Och i morse sov vi till halv elva och inte halv åtta! Haha!
Denna sovmorgon hade vi gjort oss förtjänta av då vi natten till lördag var ute till 4- halv 5 (vi hade då båda jobbat hela dagen oxå, jag 10 timmar) och natten till idag var vi hemma kl halv 2 ungefär så..
Skönt var det iaf!

Vi var väldigt snygga denna helgen oxå!
Tur att vi båda går klädda så här iaf, vi ser lika dumma ut båda två ;)

Och rätt coola, eller iaf jag det syns ju tydligt ;) 

Trots att det är fantastiskt där uppe så är det förödande för min form.. Jag äter ju godis och godsaker i ett för Anna-Carin bakar och rår om oss hela tiden så det är tur att vi ständigt är ute i terräng :) 

Känner inte igen mig själv alls..?
Äter precis vad jag vill hela tiden, vilket en ska göra egentligen, bara surt när det hela tiden är sött jag vill ha ;)


Måste ta tag i det snart! 
Bättring!
Speciellt nu när jag inte kan träna så hårt heller..
Funderar dock på att åka in till Stadium och köpa mig ett stöd för knät och sen bara köra på. Dock hoppa knäböjen och burpees i den mån det går men sen bara köra på, kanske det som krävs för att det ska bli bra?
Om inte så lär jag ju märka det ganska så fort menar jag.

Nu blir det sängen, natt natt


Inga kommentarer: