fredag 17 januari 2014

VG och rödpälsar

Sitter uppe i personalrummet och degar. Har 15min kvar av lunchen och tänker sitta av varje minut.
Helt färdig efter vattengympan jag höll kl 10...
Det var så roligt!!! 32st var det idag, grymt många men så är det testa på-vecka nu oxå men ändå :) 
Hoppas många fortsätter gå!



Har träningsvärk från förrgår och gårdagens pass med farsan oxå. Riktigt ont i axlar och rygg, aj aj.. Men det är skön smärta!
Nu blir det en helg utan träning eller förutom all terrängpromenerande jag kommer utsättas för med min fina uppe i Böda, alltid nåt ;) 
Vi ska vaka/jaga räv hela helgen och jag hoppas så för Rikards skull att det dyker upp någon liten rödpäls som han så fint sa :) 
Problemet är hur jag ska hålla mig vaken och inte frysa ihjäl..hm..
Men nu kom polarn Kimman och gav mig koffeintabletter så där var både sömn och kissproblemet löst, toppen! Haha!
Slipper jag ju dricka massa kaffe och bli kissnödig stup i kvarten.. ;) 
Hur ska jag lyckas bibehålla värmen i tårna då? Dessa problem ;)

Tips??

Inga kommentarer: