söndag 26 januari 2014

Söndagssjuk..

God morgon, eller vet inte om det är en god morgon för jag känner mig dålig.. Ont i halsen, snorig och feberfrossa titt som tätt. Jävla skit!
Har inte varken tid eller lust att bli sjuk... Men men..

I dag var jag på jobbet en timma innan jag skulle börja för att hinna fixa lite jag inte hann igår. Min kollega jag jobbade med igår var tvungen att passa en buss strax innan 16 när vi stängde så det blev halvstressigt. Jag hann inte få upp dom stora leksakerna bland annat och lämnar därför det till Kimman idag och tänkte då vara snäll och dessa omklädningsrummen och duscharna åt honom så han iaf slipper det.
Jag kör ju nämligen två cirkelfyspass på raken nu, kl 9 och kl 10. Vi ska testa det några söndagar och se om det går ihop sig eller inte. Så tråkigt att annars behöva neka folk plats.. Speciellt dom som varit med sedan ett år tillbaka och varit oss trogna, spridit ut att vi har bra pass och hjälpt oss att få hit massa folk :) Jag var ju själv en av dom innan, jag, syrran, paps och halvor- Petsonklanen! ;) Bland andra såklart!
Nu verkar det dock som att första passet blir jättefå på pga av sjukdomar men även för att dom flesta som brukar gå vill komma kl 10 som vanligt. Pappa tex skolkar ju idag den fjärten och Martina är sjuk men Sabrina hon kommer som vanligt, hon kör på!

Känns konstigt att inte vara i Böda för en gångs skull? Har ju spenderat dom senaste helgerna där uppe med min darling men denna helg var min jobbhelg så jag fick stanna hemma.
Nu var ju Rikard hos mig i fredags till lördag morgon och idag ska jag in till honom efter jobbet så vad blev det, ett dygn utan honom? Haha!
Men jag vill ju inget annat än att vara med denna fantastiska man, så är det faktiskt. Utan honom känner jag mig lite tommare, lite avslagen och inte lika glad. Sorgligt men sant! ;)
Men det är väl så i början I guess?

Inga kommentarer: