torsdag 30 januari 2014

Thank you darling

Gårdagen var som sagt inte en utav dom bästa dagarna då jag avskydde mig själv och lät alla slags tankar ta upp min tid. Det var inte så kul men inte heller någon jättefara eftersom jag inte längre låter mig påverkas allt för starkt. Förr kunde det ta hela mig och dra ner mig under flera dagar men nu vet jag vad det är för känsla/tankar som kommer och vet att dom går över. Men jag vill ändå alltid skriva eller prata om känslan för att bekräfta den och sedan kunna släppa den. För när jag pratat om den med någon så känns det alltid bättre.

Igår blev det Rikard som fick ta del av mitt lite sjukare jag men eftersom han är en av dom mest fantastiska personer jag träffat så tog han det jättebra. Han fick mig med en gång att må så mycket bättre och det var en sådan lättnad!
Jag känner mig ju faktiskt väldigt löjlig när jag får som här dagarna och att förklara för min pojkvän att jag inte känner mig fin eller trivs med mig själv just nu känns väl sådär..
Men det är som att prata med sin bästa vän samtidigt som med sin kärlek, det är fantastiskt!
Han är fantastisk <3

Så som ni förstår var han hos mig igår och vi åkte ut till Feffe, som fyllde år, på en fika.
Där var hela familjen och alla barn var galna, så kul att träffa alla samtidigt :) Det blir alltför sällan nu för tiden tyvärr..

Rikard och mamma hittade en liten plats på golvet, där verkade dom trivas ;)

Inga kommentarer: