torsdag 16 januari 2014

Tolka mig rätt fina ni

Gudars vad tiden går..!?
Alldeles för fort ibland kan jag tycka.. Men men..
"Fånga dagen!" och allt det där ;)

Måste förklara förra inlägget lite då jag förstått att en del av mina läsare tolkade det som att saker var fel, som att något speciellt hade hänt i en relation mellan mig och någon annan.
Så var inte fallet och det vet nog de flesta av er egentligen. Det var bara ett vanligt "återfall" i mitt mående.. Jag blir ju så titt som tätt ibland fortfarande tyvärr och anledningen till att jag skriver och berättar när jag känner så är för att ventilera det. Detta är ju lite som min dagbok och det är så skönt att lätta på hjärtat oavsett vad det är, saker brukar kännas bättre då. Dels tack vare att jag släpper ut känslorna men även för responsen och värmande kommentarer från er <3
Ni ska veta att det betyder mycket..

Men som sagt, allt är annars super! Stormtrivs på jobbet, min kärlek är fantastisk på alla vis, mina vänner och familj är ständigt här för mig, jag är frisk och mina lurviga bebisar är lyckliga så jag kan egentligen inte ha det så mkt bättre :)
Så nu går vi vidare.


Hur har veckan i övrigt sett ut då undrar ni säkert? ;)
En hel del jobb som vanligt annars rätt lugnt.
Jag har ju ett knä som spökar, det känns lixom som att det brinner i det när jag reser mig upp, gör knäböj eller andra rörelser så träningen har jag legat lågt med ett bra tag.. Och som det märks!!??
Vilket dåligt flås och hur kroppen förändras.. Buhu..
Enda träningen jag haft sista tiden är när jag håller i pass här på jobbet och då är det bara vattengympan jag själv måste vara riktigt aktiv och hoppa runt i 50min, fullt ös, annars kan jag vara rätt passiv och vila knät. Vilket är bra, måste försöka tänka mig för men det är svårt när det är så roligt här..
Jag har ju alla vattenfys på måndagar, cirkelfys tisdagar, vattengympa alla fredagar (förutom var tredje när jag är ledig) samt var tredje söndag (dubbla cirkelfys). Minst 4-5 simklasser i veckan på det, så det är rätt mkt fysiskt ändå..
Ja ja.. Vi kör på! Eller hur var det? ;)

Men så igår äntligen körde jag ett pass då armar och mage fick jobba och det var så skönt!
Pepp!!

Bjuder på lite spännisbilder bara för att jag gillar er så dant! ;)
 

Inga kommentarer: