måndag 31 mars 2014

Meningslöst inlägg

Har så mkt att berätta ikapp känner jag men orkar inte..
Har haft fullt upp senaste dagarna/veckan och just nu sprängs mitt huvud i småbitar..

Vattengympautbildningen måste jag berätta om bland annat så jag får ta mig i kragen i veckan någon gång..
Vill även blogga om det på Badhusbloggen..

Mitt knä vill tydligen inte bli riktigt bra..? Mer om det framöver.
Jag har nog inte tränat på två veckor men kommer förmodligen få proffshjälp på den biten :) hoppas!
Jag spenderade min lediga fredag i Böda mitt i lammningen och det måste jag dela med mig av.

Ni ser, saker har hänt som är mer eller mindre intressanta för er men som vanligt kommer jag berätta om allt ;) vare sig ni vill eller inte.
Men som sagt, detta inlägg var helt MENINGSLÖST.. Så varför inte en meningslös bild oxå ;)


Inga kommentarer: