onsdag 19 mars 2014

Ultraljud nr 2

Haha! Nej nej ;)

Var idag hos min naprapat för andra gången och fick ultraljudsbehandling nr2 i knät och om den oxå gjorde ont undrar ni?
Hell yeah!! Damn vilken obehaglig smärta.. Men det blir bättre :)

Efter mötet frågade jag lite oroligt vart vi hamnar efter varje besök, då pengamässigt alltså..
Stellan svarar- Nej, ingenting! Detta kostar ingenting men här har du fakturan för första gången. 
Han räcker över fakturan på den fasta kostnaden han alltid tar för ett besök tydligen, på 500:-. 
Men idag då och nästa vecka när jag får ultraljud? frågar jag.
Han svarar- Äsch! Detta tar jag inte betalt för. Jag jobbar ju inte nu, jag har ju lunch! Seså, iväg med dig så ses vi nästa vecka!
Alltså!!?? Hur snäll är han.. <3 
Han klämmer alltså in mig i sitt fullspäckade schema, på sin lunch och dessutom gratis..!
Jag som känt lite ångest över att jag ska bli helt ruinerad men icke :) 

Har lite ont i knät nu men tänker kyla det snart enligt order och får lyssna ordentligt på min kropp framöver så det läker som det ska.

Inga kommentarer: