söndag 16 mars 2014

Plugg, valpar och skjutbana

Äntligen blev det en helg i Böda igen och den var fantastisk!
Lite lugnare än vanligt då jag blev utbytt (dissad) både lördag och söndag morgon ;) Hm... Haha!
Fast det var rätt skönt att slippa gå upp 4.30 och ist gå upp kl 7 när jag vaknade av mig själv (och ingen irriterande klocka) och ist av att solen kittlade min näsa :)
Lördagen vaknade jag iof runt 8 av att Rikard kom och pussade på mig men söndagen var det fågelkvittret utanför fönstret och det härliga morgonljuset som väckte mig..
Vi har åkt runt lite som vanligt, jag har pluggat till VG-utbildningen när Rikard varit iväg, vi har kollat på valpar, jag har matat fåren med svärfar (mys) och varit på skjutbanan!
Det sistnämnda var så grymt kul!!
Jag fick testa 4 olika gevär med olika rekyl, dom sista två small rejält! Testade en hagelbössa med hagel för fågel, rådjur och sist älg.
Coolt.. ;) 
Rikard var riktigt nöjd med mina shooting skills verkade det som och jag är själv mkt nöjd!
Jag är riktigt taggad på att skjuta fler gånger! 





Inga kommentarer: