fredag 12 september 2014

MVG!

Det blev ett fett MVG på vattengympan idag! Så väljer jag att tolka det iaf och nu kommer lite skryt.. ;)
28 pers kom! Det första som hände var att jag fick en stor kram av en av stammisarna och som sen sa att hon saknat mig och min "härliga energi"! 
Blev helt varm i hjärtat! Sen bjöd hon in mig till när hon ska ha Party Lite hemma hos sig, hur gulligt är inte det då!!?

Jättemånga verkade glada över att mitt knä nu är friskt (vilket det egentligen inte är men jag får hålla pass nu iaf) och att jag kommer köra pass igen.
Alla gav järnet verkligen och dom brukar vara superfokuserade och stundvis se så himla allvarliga ut men idag log alla hela tiden :) Kanske var jag extra rolig idag eller nåt? Kan tro det för jag var helt speedad ;)
Efteråt fick jag bara lovord och alla var nöjda och trötta. Många kom fram och sa att det var ett roligt och tufft pass och att dom tycker det är bra :) 
Jag var så glad efteråt, värsta egoboost!

Som ni hör är jag mer än nöjd och en del kanske tycker jag verkar kaxig men vet ni vad?
I sådana här lägen, när det kommer till att hålla pass i grupp, då är jag jäkligt grym faktiskt! 
Jag är trygg i det jag gör och framförallt Älskar jag det jag gör!

Inga kommentarer: