söndag 19 oktober 2014

Fullt ös medvetslös..?

Det är så mkt jag skulle vilja skriva och berätta för er alla om hur mina dagar ser ut, hur hela "klädprojektet" går, vad jag gör, vilka är "min familj" egentligen och hur jag känner inför olika saker osv.. 
Men när ska jag ha tid och ork när det är såhär mkt..?
Det är helt enkelt fullt upp just nu så något detaljerat och djupt ingående inlägg blir detta ej utan jag säger som såhär:
Vi är klara med alla barn uppe vid Guntorp vilket är fantastiskt! 
Vi har verkligen inte varit många som "jobbat" med det men tillräckligt för att lösa det till det bästa! Det har varit tungt stundvis både psykiskt och fysiskt. Mest det sistnämnda för mig hittills då jag lagt i stort sett all ledig tid, ja nästan varenda kväll och ledig dag på detta sedan det drog igång på riktigt. 
Det tar på krafterna stundvis men eftersom jag vet hur mkt vårt slit och engagemang är värt för dessa människor "tar jag smällen". Vad är min trötthet eller stress gentemot deras??!
Enormt stort tack till Nathalie som lagt så mkt av sin lediga tid på detta ihop med mig <3
(Självklart tacksam för er andra oxå)
Guld värt! Men nu jobbar vi vidare, eller hur?!
Denna sötnos står här i sin nya jacka och sina nya varma skor <3

Och! Idag bjöd jag ner hela "min familj" till Badhuset då jag jobbade och det blev en succé! Så roligt att se barnen leka som tokar i vattnet med sin pappa men även med Silje, Manne och andra barn :)
Shireen satt på kanten med Sabrina och drack kaffe eller sprang runt med kameran ;) 
Det var fullt hus idag då de stora leksakerna var i så jag tror verkligen dom var nöjda. Omar och Abudi ville flera gånger visa mig hur dom vågade hoppa, simma osv.. Så söta att jag dog typ <3


Nu har jag 14 dagar med jobb på raken framför mig (iom kurs i helgen) så får se hur mkt annat jag hinner med.. Borde hinna med lite då och då iaf.
Hoppas annars några andra kan ta vid när jag inte har tid, det tror jag nog :)

Morgondagen börjar med kaffemöte på Roberts för att sen dra vidare till jobb med vattengympa, simskolor och vattenfys så nu blir det till att sluta dom blå..Zzzz.. 


Inga kommentarer: